Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Boris Tadić: Pričao sam sa direktorom FIAT-a - Vučić je kriv što nema nove proizvodnje vozila

Komentari (11) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 utorak, 28 jun 2016 13:08
veca vestica
Na kraju ce i sam B.Tadic da raspusti sebe.
Preporuke:
21
1
2 utorak, 28 jun 2016 13:31
ZR
Uskoro neće imati koga ni da raspusti, s obzirom da mu stranka vene, a on tone ka političkoj margini, što je odavno i zaslužio.
Preporuke:
20
0
3 utorak, 28 jun 2016 13:42
Demokrata Fetišista
Smatram da je ovo vrlo demokratski.
Oni koji žele saradnju sa SNS biće demokratski raspušteni.
Demokratija, je pravi izazov!
Šta je to?
Gde je postojala?
Gde sada postoji?
U kom pojavnom obliku?
Je li dobra?
Da li nam je primerena?
Odgovara li nam, ako odgovara kakva mora da bude?
Ko je za demokratiju, a ko ne?
Je li obavezna?
Šta nam to govori?
Koji to zlotvora nije za demokratiju i šta pod njom podrazmeva?
Da li je demokratija negde poražena?
Ko su korifeji demokratije?
Je li demokratija fetišizam?
Da li je svaki demokrata peder?
Da li su demokrate omiljene u puku?
Da li demokrate dele sudbinu svoga naroda?
Da li su demokrate uglavnom oni koji jedva sastavljaju kraj s krajem i ne mogu da skrpe za potrošačku korpu?
Da li ima možda nekog bezobraznog demokrate koji je dobro stojeći, da ne kažem buržuj?
Sme li demokrata biti buržuj?
Sme li da režira pučeve pali skupštinu i RTV tj RTS, tj sme li da krade izbore?
Da li je demokrata terorista?
Ko to zna?
Preporuke:
2
4
4 utorak, 28 jun 2016 13:42
Žalosna sova
Tako su u Novom Sadu odbornici Dveri dali podršku SNS i formirali "Treću Srbiju". Sada odbornici SDS mogu da formiraju "Četvrtu Srbiju".Lično Boris Tadić je kumovao Zakonu da su poslanici vlasnici mandata, a ne stranke kao što je bilo normalno do tada. Zakon je donet kako bi se zaštitio čestiti Tomislav koji je 2008 ukrao blanko ostavke poslanika SRS koji su prešli u fantomsku SNS koje nije ni bilo na izborima.Onaj se zahvalio tako što ga je proglasio "ustašom i izdajnikom" koji hoće da preda Kosovo šiptarima, pa ga na tome srušio i sam predao Kosovo šiptarima.Sada Boki sedi pa plači ili se prodaj Vučiću kao Čeda i Čanak iz koalicije "Triling asova". Onaj Skot se ubi da pređu cenzus, zna se zašto.
Preporuke:
20
1
5 utorak, 28 jun 2016 13:59
Cacino
"vaspitanje" naucheno pod kaplarom bechkim.
Preporuke:
4
1
6 utorak, 28 jun 2016 14:27
Dijapazon
Tadic nikada nije bio niko i nista. Njemu se funkcija slucajno dogodila, jer je bio tatin sin i zgodna meta...
Preporuke:
13
0
7 utorak, 28 jun 2016 15:44
Žalosna sova
Ljubov mali opet uprskao stvar jer po njemu FIAT u Kragujevcu donosi Srbiji neto prihod od milijardu evra bez kojih bi morali da se zadužujemo.Tako nešto FIAT nije ni čuo ni video u svim svojim fabrikama. Inače kada se Boki prvi put kandidovao za Prešjednika Srbije galamio je kako je on imao svoju firmicu i zna šta je menica,akceptni nalog i nalog za plaćanje.To su fascinantne reference, ubilo se za vođenje državne ekonomije ili trafike recimo. Najbolje da je ostao na pevanju Josipoviću "Vela Luka" i ostalih hrvatskih pesama koje je kaže naučio od mame.A od Dinkića ni abera, okrenuo brigu na veselje.
Preporuke:
12
0
8 utorak, 28 jun 2016 15:50
boban
Ni jedan od predhodnih komentatora nije primetio o cemu Tadic zaista govori.Tadic potura ideju da Srbija mora da na neki nacin finansira proizvodnju novog modela Fijata u KG.Potpuna je laz da je Fijat najveci neto izvoznik.Bruto da,neto gubimo novac.
Preporuke:
14
0
9 utorak, 28 jun 2016 16:53
Cviko
Tadić je u svojoj izjavi ostao nedorečen. Zašto nije objasnio tvrdnju da je Vučić kriv? Kako će na ovo reagovati Vučić baš me briga ali kad mi neko iznese tvrdnju bez neoborivih dokaza, onda mu se iz pristojnosti zahvalim i predložim da mi takve stvari više ne priča. Obično se sledeći kontakti sa takvom osobom svedu na "zdravo, zdravo". A što se tiče automobila za srpsko tržište, kupovina polovnih automobila kod nas govori da građani imaju najviše novca za vozila čija se cena kreće između 3 i 4 hiljade evra. Nov automobil kod nas, trebalo bi da bude neki spaček (platforma) pomešan sa linijom "vozila "tata-nano" sa najmanje 5 verzija. (motor napred, veći točkovi i druge kvalitetnije komponete koje već proizvode naši komponentaši. itd.).
Preporuke:
3
1
10 utorak, 28 jun 2016 17:37
Boško
Cviko
A što se tiče automobila za srpsko tržište, kupovina polovnih automobila kod nas govori da građani imaju najviše novca za vozila čija se cena kreće između 3 i 4 hiljade
Mi smo imali "takav automobil"

Zvao se Jugo 45-55 koji je koštao 4-5 hiljada maraka, zbog toga što su domaći kupci pokrivali suludi izvor Juga SADistima te je Jugo tamo sve sa klimom i automatskim menjačem, i elektronikom koštao 1000 dolara. Razliku u ceni su plaćali domaći kupci.

Prevarom sa evrom Jugo je stigao na duplu cenu u evrima nego što je bio u markama te je morala da bude prekinuta proizvodnja.

Sećam se neverice prijatelja kad mu je teča iz Kanade poslao kontejnerom dva Jugo amerika na poklon (kupio na rasprodaji za po par stotina dolara)

Da imamo "obavezno" domaće vozilo, onda bi se teže uočavao stepen pljačke građana.

Ovako ni jedan politički, privredni ili klasični kriminalac ne pušta ženu, decu i švalerku na ulicu bez kola od par desetina hiljada evra.
Preporuke:
3
1
11 utorak, 28 jun 2016 18:58
Cviko
@Boško,
Poenta je da naše tržište može da plati nov automobil po ceni između 3 i 4 hiljade evra. Sve drugo je za naše kupce skupo. Čak i FIAT. Ako FIAT ne može da proizvede jeftin automobil, šta će nam?Nemačku motorizaciju posle drugog svetskog rata poveo je "Gogomobil" sa 4 verzije na istoj šasiji, po ceni koju je tržište moglo da plati,itd. Šta se sve plaćalo sa našim novcima druga je priča.
Preporuke:
4
1

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner